sobota, 2 lutego 2013

Z walizką do teatru

Ona wybiera się po raz kolejny w ostatnim tygodniu ciąży do teatru. No i wybiera się niczym sójka za morze. Jedni chodzą do teatru w dresach, inni w kapeluszach i wieczorowych sukniach. Ona na premierze pojawi się z kompletem wyników i walizką.
- Jak się rozkraczę przed jakimś przystojnym aktorem, to cóż... będzie musiał mi wybaczyć! - Ona oświadcza.
- Jak zaczniesz krzyczeć z widowni: "Ludzie, rodzę! Ja rodzęęę!", to wszyscy pomyślą, że to taki performance! - ostrzega Ją Kumpela.

18 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, że wybierasz się na premierę! :)
    Przyjemności!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Mamy nadzieję, że będzie to miły wieczór. Nie wątpię, że i Ty szybko zobaczysz spektakl:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Życzyć tylko, żeby spektakl był szybki i "w miarę" bezbolesny :)

      Usuń
    2. I by aplauz był na stojąco;)

      Usuń
  3. Ja na tydzień przed porodem miałam iść bardziej rozrywkowo - na Filharmonię Uśmiechu Malickiego. Ale urodziłam dzień wcześniej. Ponieważ bilety miałam ze sobą w torebce dałam je moim pierwszym odwiedzającym mnie w szpitalu gościom. Podobno dobrze się bawili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Takie rozwiązanie jeszcze może się udać;) Odliczamy godziny!

      Usuń
  4. Udanego spektaklu życzę ;) jednak bez dodatkowego peformance :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego spektaklu :) Oby obyło się bez niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wisniowy sad? Czekamy na recenzje! Michalinko masz swiadomosc, ze dzieki Tobie teatr nie zarobil na Burzy rownowartosci siedmiu biletow? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dam radę, to i to napiszę;) Wiem, wiem, ale ciii, bo mnie dziś nie wpuszczą;)

      Usuń
  7. Też byłam w ostatnim tygodniu w teatrze Siedziałam w pierwszym rzędzie. Spektakl był świetny ale chwilami głośny i wtedy mały tak mnie kopał...!!! Skopał mnie tam za wszystkie czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzimy z nim regularnie;) Mam wrażenie, że gust ma podobny do rodziców. Oby dziś nie zaplanował wyjść ostentacyjnie;)

      Usuń
  8. Na Czechowa Pani do teatru się wybiera? Ojjj... zazdroszczę! Ostatnio (hm... to już może 3 miesiące temu :/) poza Trzema Siostrami (ale to w Teatrze TV, więc się nie liczy ;)), Iwanow był mi dany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierała, wybrała i wróciła! W dwupaku:)

      Usuń
    2. No to luks malina! :) trzymam kciuki za powitanie Małego piątego dnia lutego ;) słyszałam, że piątego sporo fajnych osób ma swoje święto, hłe hłe ;)

      Usuń

On, Ona i Ono dziękują za Twój komentarz