czwartek, 28 lutego 2013

Dieta 1200 kalorii

Ona weszła na wagę - pierwszy raz po porodzie. Dałaby przysiąc, że Jej dusza ważyła dużo więcej niż 21 gramów - nie takiego wyniku się spodziewała. W czasie dziewięciu miesięcy przytyła 9 kilogramów. Poród odchudził Ją raptem (?) o 5 kilogramów. Pozostały 4 kilogramy nadwyżki - nie licząc kilogramów szczęścia śpiących słodko w łóżeczku.

- Czas na dietę 1200 kalorii* - odparła, schodząc z wagi. - Ale bez obaw, ograniczać jedzenia nie będę - uspokoiła samą siebie. - Tyle spalam, karmiąc. Ach, nigdy dieta nie była przyjemniejsza! To co, po rogaliku? - zapytała swoje odbicie w lustrze i skierowała się żwawym krokiem do kuchni.

*tak normalne jedzenie i karmienie nazwała położna ze szkoły rodzenia - Czego by matka nie zjadła, dziecko wyciągnie - komentowała ze śmiechem. - Drogie panie, szybko skorzystajcie z tej naturalnej metody odchudzającej!

17 komentarzy:

  1. Hola hola Mamuśka..cyce pełne mleka ważą, macica jeszcze nie wróciła do dawnych rozmiarów... Regularne karmienie i zdrowe odżywianie sprowadzą Twoją wagę do dawnego poziomu. Twój organizm przeżył niemały szok, musi się ogarnąć po porodzie. Daj mu trochę czasu, cooo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie, że dam!:) dżaga będę, aż strach - za jakieś sto lat;)

      Usuń
  2. 1200?
    Kobieta karmiaca ma zapotrzebowanie o jakies 500kcal wieksze niz to wynika z wyliczen. Czy ty liczylas ile potrzebujesz? Masa, wzrost, wiek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, właśnie o to chodzi, a dla pewności dorzuciłam dopisek - dietą 1200 kalorii (palonych!) nazwała dietę matki karmiące położna w szkole rodzenia: jesz normalnie (a nawet więcej!), a chudniesz, bo dziecko wyciąga - taka dieta bez specjalnego wysiłku;)

      Usuń
  3. Powinni rozmnażanie reklamować w telezakupach :D "Ekpresowe odchudzanie z dzieckiem przy piersi! Zachwycaj sylwetką za jedyne...... zł!!" :D:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. prawda... karmienie odchudza :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak dużo nie przytyłaś! :) Zaraz będziesz szczuplejsza niż przed ciążą! :)
    Mam nadzieję, że ta magiczna dieta będzie mi dana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjj zobaczysz jak szybko wrócisz do swojej wagi! Ja ważę już 2kg mniej niż przed ciążą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Niezastąpiona! Ale na jego kremie czekoladowym i sękaczach szybko ludzi pomyśleli, że znów jestem w ciąży;)

      Usuń
  8. 9 kilo? O tyle to ja za dużo na wadze zobaczyłam, gdy się z nią pierwszy raz po porodzie spotkałam. Jednak dieta cud w postaci posiadania potomstwa, czyli jak nie karmisz to biegasz - oczywiście za dzieckiem, ewentualnie biegasz z odkurzaczem albo mopem (też może być za dzieckiem). I tym sposobem mam o 3 kilo mniej niż przed ciążą. Jako że wystraszyłam się, że niedługo zniknę, na wszelki wypadek zamknęłam wagę w szafie, niech tam siedzi i mnie nie wkurza. Co za dużo to niezdrowo.

    OdpowiedzUsuń

On, Ona i Ono dziękują za Twój komentarz