piątek, 28 grudnia 2012

Jak być seksi mamą?

Ona i On wybrali się wreszcie (Ona naciskała na "wreszcie";)) na wyprawkowe zakupy. 36. tydzień za pasem, a dotychczas mieli ciuszki dla kilkumiesięcznego dziecka, kocyki, łóżeczko, galotki i skarpeciochy. Dwie godziny zajęło im wyszukiwanie kaftaników, rękawiczek, kremów na odparzenia, wkładek laktacyjnych, szczoteczek i grzebyków, pieluch oraz emulsji do kąpieli.

- Teraz mam siateczkowe majty i poduszkę z dziurką. Dokupię jeszcze bezkształtny stanik z klapką i będzie ze mnie prawdziwa seksi mama - westchnęła Ona.


2 komentarze:

  1. No właśnie. Jak to jest z tymi stanikami. Cztery lata temu nie miałam specjalnie wyboru i też wbijałam się z bezkształtne staniki z okienkami. Nic się nie poprawiło przez ten czas? Żadnych ciekawszych modeli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie na razie trafiałam. Znana i Tobie położna krzyczy, że fiszbiny odpadają - też nie bardzo wyobrażam sobie ich w pierwszych dniach. Ale potem: u brafitterki link do znanych nam porad wymienię na te realne dobre rady i coś.. zwyczajnie.. ładnego:)

      Usuń

On, Ona i Ono dziękują za Twój komentarz