piątek, 8 marca 2013

Zdrowy bek w ramach podziękowania za posiłek

Gdy Ono zje już swoją porcję mleka każdy asystuje Jego odbiciom:
- No! Dawaj kolego! - wspiera go wuj.
- Czekamy na Twoje beeee.. - sekunduje jego i Jej koleżanka.
- Odbijamy, odbijamy - dopinguje ciocia.
- No, beknij sobie, jak na mężczyznę przystało - mówi babcia.
- A teraz czas na główny punkt programu - dorzuca druga ciocia.

A gdy już odbije się Malcowi ładnie, słychać słowa uznania, brawa, widać dumne kiwanie głowami i uśmiechy.

- Ciekawe, czy jak za kilkanaście lat będziesz chciał sobie zdrowo beknąć po posiłku, to czy też będziesz miał takie wsparcie - zastanawia się Ona.

14 komentarzy:

  1. Czytam sobie codziennie co u Was słychać i tak sobie za każdym razem przypominam jak to było u nas :) Teraz ciężko mi uwierzyć, że coś tak błahego jak bekanie mogło zaprzątać tak bardzo moje myśli. Żałuję, że wtedy nie zapisywałam swoich obserwacji. Za rok, gdy to przeczytasz, też nie będziesz mogła uwierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja przed porodem nie wierzyłam,że kupy naprawdę mogą stać się naszym stałym tematem rozmów;) Fajnie tak zachowywać wspomnienia:)

      Usuń
  2. Nasz Szkrabu już prawie nie beka, więc nie boimy się co się stanie za kilkanaście lat.
    On je powolutku, delikatnie - powietrza się przy tym nie nałyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. I prawidłowo. Zdrowy bek to podstawa! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, czy gdyby był dziewczynką, też by mu bekanie na sucho uchodziło :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam właśnie nowy telefon i w ramach mojego pierwszego kontaktu ze smartfonem postanowiłam sprawdzić co słychać na moim blogu. Zobaczyłam komentarz od Ciebie, ale nim zdążyłam go przeczytać chciałam powiększyć ekran i nawet nie wiem jak usunęłam go. PRZEPRASZAM. Technika zdecydowanie nie jest moją mocną stroną a wręcz mnie przeraża. Jeśli możesz, napisz jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha za kilka lat będzie: ale jesteś świnka niewychowana!
    A on odpowie: jak niewychowana? Przecież całe dzieciństwo ćwiczyłem bekanie na Waszą prośbę!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To ciekawe informacje z tą dietą. I będę mogła pić moją ukochaną kawę jupi!

    OdpowiedzUsuń

On, Ona i Ono dziękują za Twój komentarz